6 komentářů
  1. Ta druhá fotka je moc pěkná! A já měla škaredou středu pěknpu, jupííí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já docela taky, teda jako moc jsem se sice nesmála, ale snad jsem se nemračila ...:)

      Vymazat
  2. Hluchavky sú suuuer ale ten džbán nemá chybu, je božský. A čo sa týka tej škaredej stredy ani som si neuvedomila toho že je...varila som rôzne druhy syrov a hrudky na Veľkú noc, no nebolo času si to uvedomovať :-)) takže neviem či som sa mračila, no snaď nie lebo syr sa vydaril :-) Pozdravujem Janka a prajem krásne sviatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi pilná jako včelička:) Tobě taky krásný Velikonoce, Mery!

      Vymazat
  3. musím povedať, že vždy posunieš môj obzor o trochu ďalej skôr, ako krásu "burín" objavím ja.....veľakrát sa stalo, že som sa s obdivom zahľadela na nejakú "burinu" a vzápätí si ju mala krásne odprezentovanú u seba...super....
    ale pokiaľ si dobre pamätám detské časy, tak liečivé sú biela a červená hluchavka.....zbierala som ich do školy a vtedy nám dôrazne vraveli,že iba bielu a červenú(tá je zriedkavá), žltá je iba šľachtená odroda...
    Mohla by som si to teraz niekde vyhľadať, ale nechce sa mi....v drôtovanom džbáne je fantastická....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, o hluchavce žluté jsem se dočetla, že má podobné účinky jako ta bílá. A i plevek je krásný, on to vlastně kolikrát není plevel, ale léčivá bylina...Jinak džbánek je po prababi a mám ho moc ráda:-)

      Vymazat