4 komentářů
  1. Jani ahoooj,
    co jsem od ledna bez pravé ruky, trávím čas brouzdáním právě na Pinterestu, našla jsem tam hromadu inspirace a já tak miluji anglické zahrady a těch tam, je, v tu ránu jsem přenesená v jiném světě. A k tvé otázce. Nu jen tak jsem si tam zadala Green gate a samo vylezla hromada fotek a ejhle i spousta mých, ovšem bez odkazu odkud, že jsou, což mě zamrzelo, protože původce (kdo si je odebral) je češka, a zrovna ve své složce, či jak tomu říkají, má spoustu fotek z mých stránek jak z mmb tak blogu, tak jsem pátrala dál a díky ní má v pinech mé fotky už hromada zahraničních lidí, mě to nevadí, ale mrzí mě, že tak ty dotyčné nevidí kdo si s tím vším dává takovou práci. Já také když vidím nějakou super fotku, rozkliknu a hned vlezu na blog ze kterého pocházejí, našla jsem tak hromadu úžasných blogů i spřízněných duší.
    Jinak zahrádka se Ti krásně probouzí, je to nádhera pa pa Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě lituju! Já jsem byla bez ruky na podzim, když jsem si ji zlomila ....hrozný to bylo. No a k tomu Pinterestu. Takhle, jako ti to udělala ta dotyčná by se to teda nemělo dělat. Bohužel některým lidem takové chování nedělá problémy. A já jsem taky přes Pinterest našla spoustu krásných blogů, takže se na něm stávám docela závislá ...:-) Tak ať jsi brzo v pohodě Zuzko a děkuju za názor!

      Vymazat
  2. Poslední fotka mě dostala, krása...martina

    OdpovědětVymazat