20 komentářů
  1. Krásné kuchyňské zátiší! :) A rozmarýna, ta je!

    OdpovědětVymazat
  2. Pátrám denně na zahrádce po jaru, ale krom snažících se kosů nic :-) flóra ještě spí ... rozmarýnu závidím !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše zahrada je teď opět pod sněhem, ale už od poloviny ledna mám sněženky :)...a ptáci opravdu zpívají jak diví, takže jaro bude!!!

      Vymazat
  3. Jéé krásná bedýnka-přesně takovou jen bez přihrádky jsme ted s manželem udělali jen já do něj chci ušít látkový vnitřek tak někdy příště dám na blog:-)Rozmarýnka určitě krásně voní,hezký večer!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAk to už se těším na tvou bedýnku,Míšo! měj se hezky

      Vymazat
  4. Jani,dřevěné bedýnky mám moc ráda. Dokonce jednu malou ze světlého dřeva mám v ložnici na šperky......a kuřátko na rozmarýnu bych si taky dala:-)))..Letošní zimu mám rozmarýn v květináči v obýváku na okně....a zatím drží:-))) Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, no to kuřátko na rozmarýnu je skvělá věc...dobrý tip na na oběd:-)) měj se krásně

      Vymazat
  5. Janka nádherné fotky...ako inak že?...hlavne tá posledná, pekne hreje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meri, ty jsi milá, moc děkuji...jo teplíčko ještě potřebujeme, ale už abychom mohly lítat po zahradě, viď:-))

      Vymazat
  6. Jani, krásná bedýnka. Mám ráda jakékoliv dřevěné bedýnky. Povedlo se ti to. Hezký týden. Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj JANO,bedýnka vypadá moc pěkně, taky jich tam děda v dílně pár má, budu mu to muset probrat. Tak jsem obešla moje dva rozmarýny a žádný květ, asi je to rukama :-) a tobě tak krásně začíná kvést....Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slávi, nevím, jestli je to rukama...ale já mám keře rozmarýny už staré a tak kvetou pěkně každý rok ...a bedýnky určitě vyhrab:)

      Vymazat
  8. Vintage bedýnka je super, Jani ! V Provence taky kvetou rozmarýny a ptáci cvrlikají o sto šest, jaro klepe na dveře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Anýzovko, copak v Provence, tam kvetou pěkně venku, ale mně v garáži, což tak pěkné není:))....ale i tady zpívají ptáci, takže je jaro za dveřmi!

      Vymazat
  9. Jani, my nic neslavili a stejně, včera jsme se procházkovali skoro celý večer :o) Ty si tedy čas využila nadmíru parádně - kuchyň je fakt fešanda!
    Mám dotaz - je to nějaký odraz, nebo máte dvoje kamna (viz poslední foto)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli díky, no to jsou dvě fotky vedle sebe....asi bych je měla trochu oddělovat, aby to bylo poznat...:))) Měj se krásně pa

      Vymazat
  10. Jani, máš můj obdiv, "uklízení po oslavě" z duše nesnáším a děkuju bohu "za myčku" ....., ta bedýnka je moc hezká a u tebe v kuchyni jí to moc sluší .... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda Jani,
    jůů, Ty máš industriální i kuchyń!:-) Moc se mi líbí ta nahodilost, lehkost, vzdučnost a hlavně stylové kousky jako bedna, sifonová lahev a všechno, to je moje i když spíš sen než realita u nás doma. Ale krásný! A ještě musím pochválit využití nového vizuálu Mdama Stoltz, hned mě taky uchvátil a katalog mám normálně vystavený:-D!
    Měj se báječně, paa

    OdpovědětVymazat