7 komentářů
  1. Vypadá skutečně skvěle, Jani!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá tedy moc dobře !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to tedy nepoznala od staré vázy. Vypadá to vážně výborně! Myslela jsem si z fotografií, že je to tak 10 let stará váza která má už něco za sebou. Nedávno jsem vlastně viděla nějakou takovou podobný květináč na jednom eshopu, kdy za to chtěli poměrně dost peněz.

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě to jde asi samo! Opravdu obdivuju tyhle DIY věci a jsi šikovná. Já kdysi zkoušela malovat na truhlíky a to mi moc nešlo, asi nejsem takhle zručná. Máš i nějaké vázy doma? Já si koupila asi 3 přes https://www.planetaoken.cz/clanek/6-kroku-k-vysnene-pergole-na-co-nezapomenout/ a jsem velice spokojená. Líbí se mi barevné vázy a výběr je tady opravdu velký.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, moc děkuji za zajímavý tip. Také jsme se rozhodli zahradu zase trochu oživit a dát jí novou podobu. Já si vzala na starosti výzdobu a záhonky, které jsem se postupem času snažila dát do hromady. Naopak manžel se rozhodl postavit pergolu a ze zbytků dřeva vyrobit pro děti domek na stromě, který si tak dlouho přály.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím. Ze začátku bych chtěl říci, že nádherně fotíte. Chtěl bych se ale ještě zeptat, prošel váš dům rekonstrukcí? Pokud ano, poradila byste mi, jestli se to vyplatí? Přemýslím, jestli totiž investovat do rekonstrukce bytu Praha, a hodila by se mi rada. Předem moc díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda tento styl bydlení, proto taky bydlím na samotě u lesa, kde mám velikou zahradu. Nedávno jsem se rozhodla vrátit se k včelaření, a tak jsem si pořídila úly a doplňky k úlům, abych měla vše pro začátek. Úly jsem postavila na louku k lesu a moc se těším až budu stáčet svůj první lesní med.

    OdpovědětVymazat