16 komentářů
  1. Jani; tvůj rukopis.)))
    Je to opět nádherné.
    Těším se na další foto.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, zeď a vlastně celý pokoj vypadá skutečně perfektně. Já bych na takový zásah asi neměla dost odvahy...
    Měj se moc hezky, ať se ti všechno daří!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné, osobité, příjemné !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. ...a to je teda hódně dobrý, paráda...krásný jaro vinšuju jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ty stěrky které jste použili se mi moc líbí. Já sama jsem manžela přesvědčovala abychom dali do kuchyně něco netypického. Odřízli se od sousedů a šli proti davu. Ale on ne. On chtěl nakupovat věci v akci. Měl radost že našel akci nábytek výprodej a víc ho nezajímalo. Že to nevypadá pěkně? Se mi vysmál.

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to vypadá geniálně. Opravdu moc se ti ty stěny povedly. Já jen koukám, že máš hodně podobný styl na interiér jako já, to je ale zvláštní. Čím to asi tak bude, viď? No doufám že bych ti mohla dát nějakou radu. Koukni se na dekorativní polštářky a povlaky, já si něco budu objednávat, tak můžeme porovnat naše výběry.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera. Krásně jste si s tím vyhrála. Já jsem byla ráda, když jsem zvládla dům vymalovat na bílo. Na žádné experimenty jsem se necítila. Abychom bílou stěnu trochu rozbili, tak jsme dali na stěnu v obýváku a na chodbě dřevěné obklady . U toho jsem manželovi taky zvládla asistovat :-D .

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to zajímavě. K vám domů se to hodí, k tomu nábytku a dekoracím, ale u nás doma by to vypadalo, jako že jsme udělali něco špatně. Nechali jsme si vymalovat od malířů tady odsud a jsme spokojení. Hlavně s tím, že jsme to nemusel dělat sami, protože to by to dopadlo :-D .

    OdpovědětVymazat