12 komentářů
  1. krása, hezké vánoční dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Komentuji poprvé, tentokrát mi to už nedá ☺️ Moc děkuji za všechny Vaše články, fotografie a inspirace....hladí po duši....a budu se těšit na všechny příští.... věřím,že jich bude ještě spousta ♥️ Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, i já ti přeji krásný zbytek Vánoc. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, Váš blog je místem inspirace, krásy, překvapení. Děkuji za to, že blogu pořád ještě věnujete svůj čas a energii a moc bych Vám přála, aby Vás i nás ještě dlouho bavil. Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase děkuji moc za krásný komentář!:) .....budu se snažit....:))))

      Vymazat
  5. Dnes jsem objevila Váš blog Jani...Váš domov pohladi na duši.Je z něj cítit pohoda, radost, štěstí a je vidět, že je tvořený s láskou 😊.

    OdpovědětVymazat
  6. I appreciate, cause I found exactly what I was looking for. You’ve done an excellent job. I have learn some great information! Best of luck for the next! Please visit my web site Reviewexpress, we are the one of the best Local SEO for Dentists service provider with clients spread all across the globe.
    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojte, když je tu řeč o Vánocích, mám na Vás takovou otázečku :) Co si myslíte o dárku, koupelnové předložce, mým rodičům, co jsou důchodci? Víte jak, jsou starší, takový pád na mokré dlažbě v koupelně by mohl být konečný :/ By z toho mohli mít radost ne?

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji váš blog pravidelně a pokaždé mě velice nadchnou vaše fotografie. Na několika jsou starožitnosti, které si také pořizuji do své domácnosti. Nedávno jsem si v jednom antiku pořídila krásně zdobené svícny, které se mi hodí k jakékoliv slavnostní příležitosti. Letos se těším, jak si je dám na ozdobený vánoční stůl.

    OdpovědětVymazat