9 komentářů
  1. Jani, moc gratuluji! Obálka knihy je opravdu nádherná!
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Užasně vypadá a já už ji mám objednanou. Těším se.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcela - Nordic Passion3. října 2019 v 14:00

    Já se na ni také těším:), třeba se poznáme osobně na křtu;-). Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jani už jsem si ji předobjednala...těším se:)))) Zdravím, Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se moc těším na letošní Vánoce, hlavně až si trochu odpočinu od toho každodenního stresu a shonu :-) Jen tedy pevně věřím, že se manželovi bude líbit dárek, který jsem mu objednala a zaplatila už teď, s tak dlouhým předstihem. Konkrétně jsem mu společně s jeho mamkou vybrala voucher na kurzy potápění od https://potapeni.seawolf.cz/ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lidi, já se tak nehorázně těším na letošní Vánoce, které nás čekají již za 3 měsíce a 3 dny. Miluji tu atmosféru Vánoc. Vždycky se s rodinou společně navečeříme, sedneme si do obýváku ke krbu,pustíme si pohádky, protože máme děti a užíváme si čas spolu. Ach Vánoce... :) Škoda že taková pohodová atmosféra není celý rok a dnešní doba je tak uspěchaná :(

    OdpovědětVymazat
  7. Jé máte moc pěkné přání. Já už teď přemýšlím co komu ježíšek pořídí a co v dnešní době letí a co je dostatečně trendy abych neudělala nějaké faux pas. Přece jenom když máte doma pubertální děti, tak i normálně se na vás dívají “jakože matko, jsi fakt trapná” z čehož nemám vůbec špatný pocit, že ?

    OdpovědětVymazat
  8. Tím že teď budou vánoční večířky a že se zase určitě ocitnu někde na vánočním večírku, tak bych se vás chtěla zeptat na něco ohledně etikety. Ptám se vás protože mě spíše zajímá laický názor, ale k věci. Kde se nosí zásnubní prsten? Hodí se to i právě na firemní večírky?

    OdpovědětVymazat