4 komentářů
  1. ten zelený stůl by se mi hodil, krásné fotky, díky - Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, super fotky! Úplně cítím tu atmosféru..... Krásný víkend! Jíta

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, klášterů na Krétě jsem viděli opravdu hodně a z každého bylo cítit, jak horko těžko udržují jejich stav a chod. V tomhle je vidět, že boj byl marný. Genius loci tam nepochybně je a zachytila si ho, cítím se, jako bych tam tiše kráčela s tebou.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Já když takto cestuji, tak hrozně ráda poslouchám nějakou hudbu. Pak mám často i spojené písně s nějakým místem a dost často když tu píseň pak někdy náhodou slyším, tak si dost živě vybavuji to místo, kde jsem se nacházela. Poslední dobou dost ujíždím na DJ hudbě. Ale asi je to jenom období.

    OdpovědětVymazat