8 komentářů
  1. Jani, jsem na tom podobně:o) A na chaloupce muselo být krásně, úplně si to dovedu představit, navíc vím, že byla opravdu kouzelná.
    pa a krásný adventní čas přeji Jíta

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,ja se take hlásím! ☺A tu chaloupku bych si také nechala libit!

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi také líbííííí....moc:-) Krásné dny Jani.

    OdpovědětVymazat
  4. Mužu se zeptat,chaloupku už tedy nemáte...my přišli o domek po babičce,je mi to hrozně moc líto,jinak krása...dae

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne inspirace a verim, ze na te chalupe bylo kouzelne. Pekny vikned. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jelikož se ochladilo, protože přišel podzim, tak je načase začít topit, s tím se nedá nic dělat, prostě je tady topná sezóna. Řešením mohou být designové krby, protože jedna domov vytopí, a navíc kdo si potrpí na design, tak v tomhle případě si přijde na své. Stačí jen projít nabídku.

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak nádherné! A ty fotky! Moc obdivuji takové domovy a fotky působí opravdu velmi útulně. Věřím, že se ti zde musí skvěle relaxovat. Pro mě je důležitou místností ložnice, kde musí být 100% útulno. Potrpím si na tom, aby se mi dobře spalo. Nedávno jsem si dokonce objednala i nové povlečení z https://www.kvalitex.cz/3d-povleceni/ ,kde se mi líbilo právě 3D povlečení, které dává ložnici úplně jiný rozměr. Jsem velice spokojena a nyní budu objednávat další i dětem.

    OdpovědětVymazat