14 komentářů
  1. Jani, Most je naše rodinná srdcovka. Už se těšíme na novou sérii. Učitelku jsme viděli také a fakt i já, jako kantorka, jsem měla husí kůži.
    Mým tipem pro tebe je severská minisérie Sprinfloden.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,moc dekuju za tip. Bude se nám hodit na dlouhé zimní večery. Pa:)

      Vymazat
  2. Jani, máte to nádherně naaranžované. Chci se zeptat na olivovníky, které vidím na verandě: máte vyzkoušeno, jakou zimu snesou ? Nebo máte vytápěnou verandu ? Já je mám vždy do konce října na zaskleném balkoně, tam se jim daří úžasně, ale jak je přenesu dovnitř, začnou shazovat listy a já vidím, jak trpí nedostatkem světla. Když padají noční teploty pod 5°C, nemám odvahu je dále nechávat na balkoně. Jak to děláte vy? Kdy je dáváte dovnitř? Zdraví vás vaše pravidelná čtenářka Blanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám zatím v nevytápěné verandě, ale taky je pak, když uhodí mrazy, dávám do domu do studené komory k oknu. Pokud je necháte v teple, tak vám listy shodí, ale na jaře by měly znovu obrazit. Já jsem si jeden chtěla nechat v kuchyni, ale bojím se aby to vydržel, tak ho asi nechám jako každý rok v komoře. Tam krásně přezimují bez újmy. Dokonce mi psala jedna čtenářka, že je nechává u domu a když jsou větší mrazy, tak je zabalí do bublinek.....zdravím taky :)

      Vymazat
  3. JaníkHoumík, akciu u Teba mi ,,skazil,, Nadin pes z útulku:-)
    Je ako decko-bábo, keď ho strážim, visí na mne, naša Dorka žiarli, aj sa bojí, aj s ním bojuje o teritórium, takže zase som späť ,,ukotvená,, doma!
    Keby si chcela vidieť detaily dokončeného domu, zazimovanej terasy, alebo niečo u nás doma, mám aj mamindom tu:https://industryal.blogspot.sk/
    Mám ho len na také nezáväzné okamžiky, akoby instagram od nás:-)
    Myslím na Teba, inšpirujem sa u Teba a možno na otočku prídem:-)
    Krásny medzisviatkový medzičas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ráda podívám k vám domů! posílám moc pozdravů :))

      Vymazat
  4. Díky za tipy.)
    Máte to pře domem moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, útulno a milo je u vás.

    OdpovědětVymazat
  6. Ako vždy Jani, paraaaada 👍👍👍

    OdpovědětVymazat