12 komentářů
  1. Jani, to je překrásné, díky za sdílení. Taky jsem tam pár let nebyla :o)) Moc pozdravů posílám Jíta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naposledy snad když byly děti malé....:)) taky zdravím!

      Vymazat
  2. Jani,
    ty tvoje fotky !
    Do Českého ráje jsme jezdila jako dítě často :-)
    Nyní co bydlím dál, už jsem tam roky nebyla!
    Vždy, když vidím odtud fotky, říkám si, že to musím napravit!
    Měj krásný čtvrtek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuju:)) Určitě to naprav, stojí to za to! :)

      Vymazat
  3. Je tu skvele, ze? I my sem radi jezdime, minuly vikend jsme take travili v C. raji, jen na jinych mistech. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam krásně, moc jsme si to užili! :) Příště toho musíme stihnout víc....

      Vymazat
  4. Děkuji za nádherné fotky Hrubé Skály, Trosek , Valdštejna...Připomněla jsem si, jak to tu máme krásné, člověk, když to vidí denně, ztrácí vzácnost toho pohledu.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nádherné podzimní fotografie. Kochám se stále dokola. V Českém ráji jsme zatím nebyli, ale věřím, že se tam někdy podíváme.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  6. V Českém ráji jsem byla naposledy s partnerem asi před 4 roky, ale od té doby jsem se tam nepodívala ani pracovně. Proto mám v plánu sbalit děti a vyjet s nimi na výlet. Kamarádka zná jednoho pána, který má na starost výrobu placek na zakázku, a tak si necháme udělat pro každé dítě nějakou tu originální placku ať mají také děti nějaký dárek v průběhu roku.

    OdpovědětVymazat
  7. Byli jsme tam nedávno a český ráj je prostě opravdu ráj. Bylo bohužel ne moc pěkné počasí ale zase tam nikdo nebyl. Byli jsme se podívat na věž na vyhlídce a bylo to moc fajn bez lidí. Dcera se mě tam zrovna ptala na to, proč má takové příjmení jaké má a proč se nejmenuje třeba jinak. Tak jsem ji to tam horko těžko vysvětlovala, že ho má po tatínkovi a tak nějak mi to narušilo můj klid.

    OdpovědětVymazat
  8. Český Ráj dělá čest svému názvu, také jsme tam s manželem byli a uchvátilo nás to, nádherná příroda. A také jsme toho velkou spoustu nestihli :-) máme to sice dost z ruky, ale doufám, že tam ještě zavítáme a objedeme i zbývající atraktivity. Vzpomínám si, že tam manžel obhlížel pánské peněženky a jednu potom dostal na narozeniny, dodnes ji má :) To bylo někde u hradu Trosky tuším.

    OdpovědětVymazat
  9. Tam by se krásně cestovalo. Už to úplně vidím. Řekla bych manželovi ať vezme děti a odveze nás do českého ráje. Už delší dobu jsem si ho chtěla projít. Můj miláček by zůstal někde v campu, otevřel by si notebook a pracoval. On nikdy nebyl na ty pěší túry, bohužel.

    OdpovědětVymazat