8 komentářů
  1. Jani,
    nádherné fotky :-)
    K těm Mariánkám nočnímu životu a jídlu, my nedávno měli také podobnou zkušenost v lázních Luhačovice :-o
    Pokud se nezměníme my Češi, tak kultura a gastronomie bude stále taková jako píšeš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to je pravda veliká! Já vidím velký pokrok třeba v Praze a také v Berouně, takže mě dost překvapilo, že to vlastně někde pořád funguje stejně.....akorát ceny jdou nahoru:))

      Vymazat
  2. Jani, mame podobnou zkušenost s českou gastronomii. Pár vlastovek už je, ale to jsou výjimky. Jinak díky za tip na Bečov, musel to být krásný zážitek i ty tři křížky. Krásné cestování! Jita

    OdpovědětVymazat
  3. Mariánské lázně mám v podstatě za rohem, ale už si ani nepamatuju, kdy jsem tam byla naposled. Musím moc pochválit fotky, ty náprstníky jsou úchvatné!

    OdpovědětVymazat
  4. A Kladskou jste navštívili????
    ( a rozhlednu Krásno, a.....)
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, to jsou místa, které mám ráda a mají své kouzlo, pro které se tam ráda vracím.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásná místa jste navštívili, my byli trochu jinde, tak děkuji za inspiraci na příště. A k tomu jídlu, my hledali podle Maurerova seznamu a nikde nic. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale jo, my jsme tam byli a dokonce to bylo pojato jako dovolená s dětmi a vím že nás to tam celou rodinu skutečně bavilo. Je třeba zkoušet a uvidíte že vás to vlastně bude taky bavit. Já sama bych teda už na dovolenou bez dětí nejela.

    OdpovědětVymazat