12 komentářů
  1. Jani, vypadá výborně, určitě ho vyzkouším. Taky mě baví rychlé recepty ....:o)) krásný adventní víkend! Jíťa

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, vypadá moc dobře. a opravdu tam není tuk, droždí ani prášek do pečiva? jasně, tuk je v ořechách a taky trošku v kefíru. určitě ho vyzkouším.
    krásné dny. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem ho přesně podle receptu na který je odkaz a povedl se a dokonce má i chlebovou kůrčičku:). Takže opravdu bez tuku a prášek do pečiva nahrazuje jedlá soda.

      Vymazat
  3. Krasa, fotky, chlebik vypada moc chutne, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vypadá skvěle, moc ráda vyzkouším!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, chlebíček vypadá moc dobře - ale zarazilo mě 7 šálků mouky - mrkla jsem na švédský originál a tam nejsou šálky, ale decilitry (dl), což je docela rozdíl. Protože např. 4 šálky kefíru by byl vlastně litr :)
    Moc ráda sem chodím, občas podle Vás peču - u nás vede mrkvový dort s čokoládou.
    Přeji klidné adventní dny.
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem si to do překladače a ten mi to přeložil na šálky. Dávala jsem taky šálky a povedlo se to .... tak nevím :)) Také přeji krásné adventní dny!

      Vymazat
    2. OK, koukala jsem na originál a jsou tam decilitry....tak jsem recept opravila. Je fakt, že když jsem dala šálky, taky mi to přišlo nějak hodně, ale zase jsme měli obrovský chleba ...:))) Tak díky za upozornění :)

      Vymazat