11 komentářů
  1. paradne!!! a pritom take jednoduche a efektne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janka, dik za návštevu u mňa. Ja som ťa z môjho blogu nemohla navštíviť, nejde mi ťa otvoriť. Ma napadlo teraz skúsiť cez Lucku, Lucie living z jej blogu to ide :-) Svietnik na advent je nádherne dielo. Našla som u syna minule nádherny kus dreva :-) vyrabam si podobny len ja som volila na sviečky jamky, nenapadlo ma kovovy držiačik na sviečku, ty si praktickejšia :-))Ahoj maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
  3. Svícen je nádherný, v jednoduchosti je krása :-) skvělý nápad. Přeji hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
  4. Janí, nádherné.
    V jednoduchosti je opravdová krása.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, je opravdu nádherný! Strohá dokonalost.
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Super návod, těšila jsem se:) Taky mám na půdě odložený špalek;) Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásné. Taky se na podobný chystám - jen do kulatého polena. Snad na něj dojde a dokončím ho:)

    OdpovědětVymazat
  8. Super nápad, také se mi moc líbí!
    V.

    OdpovědětVymazat