14 komentářů
  1. Mám podobnou truhlu/kufr, ale asi tak 2x větší....byla to pěkná fuška opálit z ní všechny nánosy barev a pak ještě obrousit a napustit, takže ji mám v přírodní barvě s původním ručně dělaným kováním...prostě nádhera:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že je krásná a že to dalo fušku .... já jsem ji tenkrát taky brousila, mám ještě jednu menší a ta byla úplně černá a ta z toho vůbec nešla sundat ... ale povedlo se:)

      Vymazat
  2. Jani, to jsou krasne kosiky, taky je miluju - vsechny:-). Prijemna koupelna. A ten kufr - to je skvost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košíků není nikdy dost ... a kufr je prima, taky se do něj leccos vejde :)

      Vymazat
  3. mňám!nádhera!díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, dobrý nákup! Taky košíkům špatně odolávám, v poslední době hlavně těm s pokličkami :o)
    Vaše koupelna je moc hezká, líbí se mi ten zatřený obklad i příjemné detaily.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S pokličkou jsou nejlepší, aspoň se tam ledacos schová ..:)

      Vymazat
  5. Na prírodno, belavo, puristicky...áno:-)
    To, že dievčenská ...och...
    Jani, ja to každý deň vzdávam pri tých mojich...no, idem ďalej...
    ...dosky za umývadlom máte jemný tón bielej, vosk alebo zriedené moridlo?
    Ešte som kúpelne u nás nedokončila, ideme po budoáre tam, potom naša komora, zádverie, dcérina izba....
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to je natřený přírodním voskem z Ikea, bílým. Ale jenom jedna vrstva, takže to není úplně bílé. Tak ať se daří budování i při tolika členech rodiny! :))

      Vymazat
  6. krása a čistota a přírodní tóny...
    a nejvíc závidím to okno v koupelně, to je můj sen... abych si tam mohla pověsit kokedamu s kapradím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem tam taky zavěšenou kytku, ale musela jsem jí dát pryč, nešlo otevírat okno. Takže někdy ani koupelna s oknem není moc na kytky ...:)

      Vymazat
  7. Hezký slunečný den s neméně hezkým příspěvkem na Vašem blogu . Opět musím konstatovat- moc krásné. A zase musím chválit, jak jste nápaditá, šikovná a jak umíte vše naaranžovat. Moc pěkně se na vše "kouká". Přeji Vám hodně dalších nápadů a nám, kteří Vás sledují, hodně dalších inspirací. Mějte se moc hezky. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a krásná ta polička ze šuplíku, pěkná motivace na redesign koupelny.

    OdpovědětVymazat
  9. Máte krásnou koupelnu. My ji máme maličkou, takže jsme při jejím zařizování museli hodně přemýšlet, co a kam dáme. Hodně místa jsme ušetřili tím, že jsme si koupili sprchový kout a nad umyvadlo jsme dali zrcadlovou skříňku. Umyvadlo jsme vybrali takové, které je zabudované do umyvadlové skříňky . Díky těmto opatřením máme v koupelně dostatek místa, i když není vůbec prostorná.

    OdpovědětVymazat