6 komentářů
  1. Ty čajové plechové dózy jsou opravdu krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bieločierna kombinácia je fakt krásna ,aj keď sa jej bránim :)....aj ten biely,jednoduchý úlovok :) ....veľký hrnček,čo si si kúpila naposledy....dík za tip na shop :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí hrníček.
    Dózy na čaj jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. čaje tafelgut mám, pijem hlavne v zime pri absencii čerstvých bylín, sú vynikajúce....ale taký čaj uvarený z čerstvej medovky a mäty a materinejdúšky....hmmm, asi je lepší

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, v zimě jsem jich pár rozdala jako dárky, vždy s velkým úspěchem. teď jsem na tom jako Jana - vypíjím si zahradu :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za krásné pozvání na čaj - bez čaje potažmo kávy nemůžu žít, takže vítám každý tip a tady mě nadchly ty termohrnky :-). Krásné chvíle u Tvého čaje přeji!

    OdpovědětVymazat