18 komentářů
  1. Jani, krása! Ta čistota, ty podlahy...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych tam strávit dovolenou ...:-)

      Vymazat
    2. Jedu taky! Natírat se chystám příští víkend ☺

      Vymazat
    3. Tak to jsem zvědavá co natřeš ! A kdy vyrážíme ....?

      Vymazat
  2. Jani, to je hezounké venkovské bydlení... A ty industrial lampy... také po nich dlouho toužím... aspoň jednu bych chtěla mít, dala bych si jí na terasu. Ale stále ne a ne narazit na tu správnou popelnici :-) Krásný prodloužený víkend A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková dobrá a hlavně správná popelnice se jen tak nepotká ...:))

      Vymazat
  3. Až na ty plastové židle, ty se mi tam zkrátka nelíbí, je to krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému se nelíbí... ale jsou to designové ikony od manželů Eames z 50. let a dodnes patří mezi nejpopulárnější židle ....Taky dávám přednost raději tonetkám :)

      Vymazat
    2. Je mi jasné, že ty židle jsou bezpochyby slavné:) tvarem jsou krásné, avšak plast stále zůstává jen plastem. Do městského bytu klidně, ale semka bych je nedávala. Ale každému podle jeho vkusu, jasnačka...

      Vymazat
  4. mě se to líbí i splastovými židlemi, jsou to design ikony z padesátých let... dům podobný tomu co má moje švédská teta... těším se až v létě ve Švédsku nafotím a zbloguju... Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to líbí taky. Já bych si je sice nepořídila, jak píšu výše raději mám tonetky nebo když už plastové tak české Brusel. Ale jeden kousek proč ne. A těším se na report od tety :)

      Vymazat
  5. ..mne sa viac páčila predošlá farma...tento útulný domček mi viac pripomína tvoje bývanie...a vidím tam aj tvoje úlovky zo soboty : industriálne lavóre a čierna lampa,že si tento domček vybrala ako inšpiráciu pre teba a či to tam vidíme :)..,ÁNO :) vidím to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí, jak na ty moje inspirace z různých bydlení má každý jiný názor, to je bezva :) Budu vybírat další. Já osobně bych taky dala přednost předchozí ukázce, ta byla opravdu bezkonkurenční. Ale tahle je příjemná a dovedu si představit, že bych tam strávila pár dnů ...:))

      Vymazat
    2. ...tak to som ešte radšej,si potom moja krvná skupina :) ...ale tie lampy som tam našla :):):)

      Vymazat
  6. Krásny dom, interiér, milujem bielu, sviežu zelenú ako rastliny, veĺmi sa mi páči...Jani, viem, že vyberieš tie správne kúsky do svojho krásneho domova...a ešte jednou zdar popelniciam:))Prajem krásny 1.máj...

    OdpovědětVymazat
  7. Je to perfektná inšpirácia, určite si z toho niečo vyberiem. V prvom rade tie police na stenu v kuchyni. To by sa hodili aj mne do chatky. Páči sa mi zbierka bieleho porcelánu.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani , tohle je můj oblíbený interier a miluju ty výhledy z oken a ty lampy jsou fakt super úlovek. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat