6 komentářů
  1. Krásné, já mám od vás dva hrnky, které jsem vyhrála v soutěži a nedám na ně dopustit. Jsou krásně stylové a navíc v nich rychle chladne horký čaj, což je ráno super, když spěchám a chci aspoň něco vypít :) Ještě bych se ráda zeptala na fotky, nemáte nějaký tip, jak fotit? Popřípadě, kde hledáte inspiraci, návody? Mám asi měsíc zrcadlovku a nějak mi nejde dostat se dál... díky moc! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, i s prostíráním:) Do focení se časem určitě dostaneš, zkus se kouknout na youtube, tam je spousta rad, jak na focení.

      Vymazat
    2. Jani, díky! A gratuluji ke krásnému novému vzhledu! A.

      Vymazat
  2. JAni, takové ráno bych si taky nechala líbit :-))) ... opět musím pochválit ty krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Už je mám a jsou skvělý, opravdu v nich rychle stydne čaj:) Olga

    OdpovědětVymazat