12 komentářů
  1. Děkuji za pozvání, určitě se stavím ☺☺☺
    Ahoj a krásný víkend,
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krásný nápad s lístečky... a na soutěž se moc těším. Ta tvoje reportáž a košík z minule - paráda. Je o víkendu do Prahy a na trh - to mi doma rozhodně neprojde :-)
    měj krásný víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, ty víkendy jsem také raději doma. Ale trh stojí za to:)

      Vymazat
  3. jé, to je super jednoduché a krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky i super nápad. A ta fotka s nástěnkou je prostě bomba! Bílá nástěnce sluší a moc. Kam pořád chodíš na ty obrázky herbářů? Ty mě u tebe opravdu dostávají:-)). Jani pěkný víkend i když teda u nás opět zase s.... píp ! :-) Hrůza! :-( Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, tisky mám z prodejny Botanicus v Ungeltu. U nás je taky hnusně, zataženo, poprchává ...ale prý se to snad zítra zlepší....:)

      Vymazat
  5. Jani, dekorace je nádherná, na té bílé ty listy vypadají úžasně.
    Těším se na soutěž a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluju podzim a tyhle fotky se mi moc líbí. :-)

    + Ráda bych Tě pozvala na právě probíhající GIVEAWAY !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, nádhera .... moc krásné dekorace ..... ta nástěnka je super !!!! Marki

    OdpovědětVymazat