22 komentářů
  1. To je skvělá soutěž! Můžu se zúčastnit, i když nemám fb?
    (Veronika.maxerova@gmail.com)
    Pokaždé, když koukám na stránky Stoklasy, mám pocit, že potřebuju skoro všechno z jejich nabídky. :-) A zrovna včera jsem si říkala, že by to chtělo vytáhnout korálky a něco nového si vytvořit (a že jsem je nevytáhla snad dva roky, přitom jsem si myslela, jak na mateřské budu mít mraky času na vyrábění).

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní soutěž, nové tvořivé věcičky by se hodily :) Na Stoklase mě nejvíce dostávají různé druhy korálků a perliček, vykoupila bych to všechno! :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž, fb mám, tak si Stoklasu prohlédnu. Korálky mám ráda, vždy si koupím balíček se slovy můžou se hodit :O) . Pokusím štěstí - pěkný den Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá soutěž! nejsem nijak manuálně zručná, ale moje sestra tvoří nádherné věci z drátků a korálků a věnovala bych je jí (jako takový malý dárek za státnice) :) tereza.honzu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Do soutěže se ráda přidááám... Nemám FB / sdílím u manžela:-))/ a blog taky nemám... Nevadí / snad/... Do obchůdku Stoklasa chodím ráááda nakupovat prsteny / velké, barevné na léto / a šály všech barev... Korálkuji už několik let a jednou jsem byla v jejich prvním obchodě v Kravařích... Už tenkrát se mi tam mooooc líbilo...
    hankaadamec@seznam.cz... Pěkný den...

    OdpovědětVymazat
  6. Ano - stránky stoklasa.cz znám dlouho, hlavně široká nabídka textilní galanterie je zajímavá .... Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, to je krasna soutez! Sdilim na FB a lajkuju taktez. U Stoklasy me nejvic zajima sekce "vytvarne a kreativ. potreby". homestyle57@gmail.com. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná soutěž!!
    U Stoklasy se mi líbí snad všechno (nejvíce ale asi líbí bižuterie a šály). Vždycky, když zabrousím na stránky, říkám si, že bych je snad vykoupila, kdyby to finance dovolovaly :)
    Sleduji všude a sdílím na FB.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je kreativní balík, ne balíček :o). Stoklasu znám, líbí se mi příze na háčkování a pletení (jak jinak, že :o)) a i korálky a mnoho, mnoho dalšího.
    Přeji hezký večer Jani, Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, díky za hezkou soutěž...! Určitě mám doma něco od Stoklasy (přes prostředníka) :o) Mým koněm je totiž háčkování, takže klubíčka, knoflíčky, korálky, zdobení, mašličky...to všechno já můžu :o) a ve velkém :oDDD (nakouknout můžete na FB Handmade by bunnysek ;o) )
    Sdílím na FB, balkova.s@seznam.cz
    Hezký den! Štěpka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani, ke Stoklasovy raději nechodit :-) protože to je vždy velký průvan v peněžence. Chodím tam pro korálky a komponenty a taky pro věci na šití (krajky, prýmky ...) co ti budu vykládat.
    Věrka
    verka-zmurka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná soutěž, podmínky splněny, těším se na výsledky :)a u stoklasy skoro vše, ale nejvíc se mi líbí sortiment dekorace, je tam spousta nápadů na DIY, nebo potřebnách "polotovarů" anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já hlasuji pro rokajly a komponentů taky nikdy není dost! Krásné léto, iva.kappova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Taky zkusím štěstí... Nejvíce se mi asi líbí skleněné korálky a zlomky. 'Olajkováno' a sdíleno na FB. Kdybych vyhrála, najdete mě na mém blogu... Krásný den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem korálkomil. Mám doma zásobu pro tři dílny, ale korálků není nikdy dost :) Fb nemám, blog taky ne. Snad nevadí. Ale ráda bych vyhrála.
    Přeji krásný den. Draha

    OdpovědětVymazat
  16. Zlomky jsou krásné!
    Na e-shopu, který jsem neznala, jsem chvíli tápala než jsem našla komponenty a korálky... Kategorii Výtvarné a kreativní potřeby jsem přeskočila neboť hlavinka zaregistrovala pouze Výtvarné a tak jsem dlouze hledala v Bižuterii, kde by zlomky mohly být ukryté. Mě by do správné kategorie navedl název Potřeby pro tvoření nebo něco v tom smyslu.
    Že jsem se na webu zdržela nevadí, alespoň jsem objevila stojany na náramky ;-) A určitě bych využila to s čím pracuji, to je Fimo, korálky, rokajl, komponenty, plstění a pomůcky k nim.
    Sdílím na FB a tobě Jani přeji krásné léto v Brdských lesích!!
    Pa z Provence,
    Anýzovka
    (anyzovka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá soutěž, taky s dovolením zkusím štěstí :-)
    U Stoklasy nejvíc nakupuju bižuterii, komponenty na její výrobu, příze ... a určitě bych si vybrala i něco z kreativních a výtvarných potřeb :)
    Sdílím na FB a přeji krásný den
    Jana
    jandulka78@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ráda bych se taky zapojila do soutěže. :-) U Stoklasy se mi nejvíc líbí textilní galanterie, obzvlášť některý knoflíky nemají chybu. :-) Ale využila bych od nich snad všechno. Soutěž sdílím na FB, blog nemám. Míša michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Jani, diky za peknou soutez. U Stoklasy mam rada textilni galanterii, masle a stuzky, knofliky a casto nakupuju kovove spony a karabiny na kabelky. Pekny den, Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělá soutěž, tak snad ještě stíhám. Jsem závislá na korálkách všeho druhu už od malička, takže na u Stoklasy jsou korálky jasné favoritky. Na facebooku mám olajováno. Markéta (marketa.koropecka@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý večer, u Stoklasy nejčastěji nakupuji a užívám si zboží z galanterie, jelikož šiji kabelky. :) Ale nějaký šperk bych ráda zkusila. Hezký večer. Táňa tana.preckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobry vecer, zkousim stesti na posledni chvili :-) U Stoklasy nakupuji hlavne doplnky pro hackovane vyrobky (hracky, kabelky, cepice apod...). Na FB olikovano jako Blogerina. Hezky zbytek vecera :-)
    vetysak@gmail.com

    OdpovědětVymazat