22 komentářů
  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní soutěž, nové tvořivé věcičky by se hodily :) Na Stoklase mě nejvíce dostávají různé druhy korálků a perliček, vykoupila bych to všechno! :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž, fb mám, tak si Stoklasu prohlédnu. Korálky mám ráda, vždy si koupím balíček se slovy můžou se hodit :O) . Pokusím štěstí - pěkný den Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá soutěž! nejsem nijak manuálně zručná, ale moje sestra tvoří nádherné věci z drátků a korálků a věnovala bych je jí (jako takový malý dárek za státnice) :) tereza.honzu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Do soutěže se ráda přidááám... Nemám FB / sdílím u manžela:-))/ a blog taky nemám... Nevadí / snad/... Do obchůdku Stoklasa chodím ráááda nakupovat prsteny / velké, barevné na léto / a šály všech barev... Korálkuji už několik let a jednou jsem byla v jejich prvním obchodě v Kravařích... Už tenkrát se mi tam mooooc líbilo...
    hankaadamec@seznam.cz... Pěkný den...

    OdpovědětVymazat
  6. Ano - stránky stoklasa.cz znám dlouho, hlavně široká nabídka textilní galanterie je zajímavá .... Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, to je krasna soutez! Sdilim na FB a lajkuju taktez. U Stoklasy me nejvic zajima sekce "vytvarne a kreativ. potreby". homestyle57@gmail.com. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná soutěž!!
    U Stoklasy se mi líbí snad všechno (nejvíce ale asi líbí bižuterie a šály). Vždycky, když zabrousím na stránky, říkám si, že bych je snad vykoupila, kdyby to finance dovolovaly :)
    Sleduji všude a sdílím na FB.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je kreativní balík, ne balíček :o). Stoklasu znám, líbí se mi příze na háčkování a pletení (jak jinak, že :o)) a i korálky a mnoho, mnoho dalšího.
    Přeji hezký večer Jani, Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, díky za hezkou soutěž...! Určitě mám doma něco od Stoklasy (přes prostředníka) :o) Mým koněm je totiž háčkování, takže klubíčka, knoflíčky, korálky, zdobení, mašličky...to všechno já můžu :o) a ve velkém :oDDD (nakouknout můžete na FB Handmade by bunnysek ;o) )
    Sdílím na FB, balkova.s@seznam.cz
    Hezký den! Štěpka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani, ke Stoklasovy raději nechodit :-) protože to je vždy velký průvan v peněžence. Chodím tam pro korálky a komponenty a taky pro věci na šití (krajky, prýmky ...) co ti budu vykládat.
    Věrka
    verka-zmurka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná soutěž, podmínky splněny, těším se na výsledky :)a u stoklasy skoro vše, ale nejvíc se mi líbí sortiment dekorace, je tam spousta nápadů na DIY, nebo potřebnách "polotovarů" anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já hlasuji pro rokajly a komponentů taky nikdy není dost! Krásné léto, iva.kappova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Taky zkusím štěstí... Nejvíce se mi asi líbí skleněné korálky a zlomky. 'Olajkováno' a sdíleno na FB. Kdybych vyhrála, najdete mě na mém blogu... Krásný den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem korálkomil. Mám doma zásobu pro tři dílny, ale korálků není nikdy dost :) Fb nemám, blog taky ne. Snad nevadí. Ale ráda bych vyhrála.
    Přeji krásný den. Draha

    OdpovědětVymazat
  16. Zlomky jsou krásné!
    Na e-shopu, který jsem neznala, jsem chvíli tápala než jsem našla komponenty a korálky... Kategorii Výtvarné a kreativní potřeby jsem přeskočila neboť hlavinka zaregistrovala pouze Výtvarné a tak jsem dlouze hledala v Bižuterii, kde by zlomky mohly být ukryté. Mě by do správné kategorie navedl název Potřeby pro tvoření nebo něco v tom smyslu.
    Že jsem se na webu zdržela nevadí, alespoň jsem objevila stojany na náramky ;-) A určitě bych využila to s čím pracuji, to je Fimo, korálky, rokajl, komponenty, plstění a pomůcky k nim.
    Sdílím na FB a tobě Jani přeji krásné léto v Brdských lesích!!
    Pa z Provence,
    Anýzovka
    (anyzovka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá soutěž, taky s dovolením zkusím štěstí :-)
    U Stoklasy nejvíc nakupuju bižuterii, komponenty na její výrobu, příze ... a určitě bych si vybrala i něco z kreativních a výtvarných potřeb :)
    Sdílím na FB a přeji krásný den
    Jana
    jandulka78@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ráda bych se taky zapojila do soutěže. :-) U Stoklasy se mi nejvíc líbí textilní galanterie, obzvlášť některý knoflíky nemají chybu. :-) Ale využila bych od nich snad všechno. Soutěž sdílím na FB, blog nemám. Míša michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Jani, diky za peknou soutez. U Stoklasy mam rada textilni galanterii, masle a stuzky, knofliky a casto nakupuju kovove spony a karabiny na kabelky. Pekny den, Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělá soutěž, tak snad ještě stíhám. Jsem závislá na korálkách všeho druhu už od malička, takže na u Stoklasy jsou korálky jasné favoritky. Na facebooku mám olajováno. Markéta (marketa.koropecka@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý večer, u Stoklasy nejčastěji nakupuji a užívám si zboží z galanterie, jelikož šiji kabelky. :) Ale nějaký šperk bych ráda zkusila. Hezký večer. Táňa tana.preckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobry vecer, zkousim stesti na posledni chvili :-) U Stoklasy nakupuji hlavne doplnky pro hackovane vyrobky (hracky, kabelky, cepice apod...). Na FB olikovano jako Blogerina. Hezky zbytek vecera :-)
    vetysak@gmail.com

    OdpovědětVymazat