21 komentářů
  1. Kráásné!A takový super kup!Gratuluju!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ako zadarmo, veľmi pekné, jemný vzor, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jo, za 2 Kč ani rohlík nekoupím ....

      Vymazat
  3. Ahoj Jano, tak to je krásná souprava. Když jsem byla mladší, vždy u mne vítězila keramika, jak stárnu :-) miluji porcelán.
    Jo, a ten předešlý příspěvek mne taky zaujal, hned jsem si vzpomněla na film - Přestupný rok, tak vlastně takovou úpravu interiérů prováděla ta hlavní hrdinka. Mimochodem ten film se mi moc líbil a právě toto její povolání mne tam zaujalo. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ta tip na film, to zní zajímavě :-)

      Vymazat
  4. Ježiši, to je tková nádhera. Ten tvar, ten vzor, ten motiv, všechno se mi to zdá dokonale sehrané. Děkuju, že se vizuálně podělila o takovou krásu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se zase ráda podělím a díky za pochvalu fotek!

      Vymazat
  5. Jo a ještě jsem zapomněla napsat, jak krásně je to nafoceno:)

    OdpovědětVymazat
  6. můžu se zeptat na tip na bazar?:)pokud jsem to dobře pobrala,tak jste z litně?:)máme maringotku ve skoro vedlejší vesnici:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, bazar je v Hostomicích na náměstí, ale nic moc tam nemají, je to spíš o náhodě.

      Vymazat
    2. :)tak ten známe, muž je rodilý Hostomičák:)a jo, nic moc tam není, ale občas jsme taky něco vypátrali:)

      Vymazat
  7. Jani, to je kráááása ..... super kup !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, pěkně nafocené, ale ten minulý úlovek se mi líbí víc :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera,tiše závidím. Takové štěstí na tak luxusní kousky asi nemám...
    Petra

    OdpovědětVymazat