26 komentářů
  1. To bych mohla vyzkoušet s Marťou, ten chce pořád něco tvořit. Díky za tip! A krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, dnes je akorát počasí na tvoření s dětmi :-)

      Vymazat
  2. Jak neumis kreslit??? To prvni je na prodej v trendy papirnictvi :-)
    Krasny jarni vikend, Jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? Ukazovala jsem to svému muži a ten prohlásil, ať se raději věnuju focení....:-) On je totiž přes kreslení trochu profík.

      Vymazat
  3. To je super!!! Taky zkusíme s klukama doma vytvořit :-) A krásné fotky!!!
    Hezký den přeju..
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Já si taky myslím, že bys to měla zařadit do prodeje na fler. Je to úžasné a nejvíc jarní! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi milá, ale jak jsem psala Anýzovce, asi raději ne, abych nedělala rodině ostudu :-) Ale jako tip pro tvoření s dětmi to jde.....

      Vymazat
  5. Jani, to je super. Že bych taky oprášila svoje školní zásoby kříd? No radši zůstanu u jiné tvorby.
    měj krásný slunečný den Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, já taky raději zůstanu třeba u šití ...:-)

      Vymazat
  6. Vypadá to nádherně. Jani, jsi moc šikovná. Je to skvělá inspirace. Díky

    OdpovědětVymazat
  7. dobry den,je to krasne,myslela som si ,ze ste tak umelecky nadana,ze ovladate aj vytv.umenie,pacia sa mi velmi aj tie latkove boxy,co sijete,naposledy ten v kupelke! pekny den alena vyskocilova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aleno! Mě baví a zkouším tak nějak všechno .....Hezký den i vám:)

      Vymazat
  8. Rozkošný! Kreslení na novinový papír už jsem chtěla dávno zkusit a pořád na to zapomínám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aj mne sa paci napad malovania na novinovy papier..

    OdpovědětVymazat
  10. Kouzelný příspěvek Janičko! Koncentrované jaro! Fakt krása, mám chuť si vzít pastelky :o)
    Moc se mi líbí i fotky od vás z koupeny, krásná krabička.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak dnes to na pastelky asi je, lije a lije....přesto hezký den!

      Vymazat
  11. Wow!!! Krásný nápad Jani.....hezké jaro:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko milá..
    Moc si mě pobavila:-)úplně si Tě u toho představuju:-)je to moc hezké..líbí se mi to..
    A víš co?Není důležitá dokonalost,ale ty skvělé pocity se samotnou tvorbou spojené..pořád se to učím..
    Děkuji za připomínku:-)
    Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bi, to máš pravdu a legrace musí být ....:-) hezký den!

      Vymazat