27 komentářů
  1. Je nádherný. Dobrý byl určitě taky, ale je tak krásně nazdobený, že to musím napsat!!! :) A recept vyzkouším, děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Oli, vyřídím našemu cukráři :)

      Vymazat
  2. Čokoládové pokušenie, božinku ešte som neobedovala ale takúto chuťovku by som si dala :) Ak synovi ide grafika tak dobre ako pečenie, tak klobúk dolu.

    OdpovědětVymazat
  3. No to není možný, to jako pekl on?? Tak to je šikovnější než já a to se já ani zdaleka nevyznám v počítačové grafice.) Gratuluju K Tvým dvěma šikovným dětem:) A recept taky zkusím, budeme brzo v rodině slavit svátek a pak nás hned za 14 dní čekají narozky (u jedné osoby:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejprve velika gratulace dceri a dort vypada fantasticky! Krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Šmarjá Jani, to mi nedělej! To vypadá fantasticky, já jsem fakt čokoládová, mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky Šári, a je fantastický ...teda byl....:)

      Vymazat
  6. Dobrý den,
    Kevin je moc šikovnej, kurz vaření by byl určitě dobrej dárek k vánocům pro něj a poté i pro všechny ty kteří by chutnali jeho dobroty:-) L.Kalibová (Káji máma)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, škoda, že nevzal do Prahy kousek na ochutnání :-) A děkuju za virtuální návštěvu!

      Vymazat
  7. Jani, nadhera. Tak to ta moje dnesni babovka vypada jako chuda pribuzna z druheho kolene :)
    No, nejak si me navnadila...a snad tuto cokoladovou krasu zvladnu v tydny aspon z poloviny dobre, jako syn. :)
    Krasne pondeli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bábovku taky můžu. Tak ať se nějaký ten dort povede :) hezký den!

      Vymazat
  8. Jejda, jak já bych si dala........::-)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Díky vyřídím, od takové cukrářky to těší dvojnásob :)

      Vymazat
  10. No tedy Jani, já nemám slov... Ten vypadá nádherně!!! Máš šikovného syna a gratuluji dceři :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To fakt dělal K? Tak to smekám! A pozdravuj ho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru fakt. Baví ho to víc než škola ...:-) A už jsem pozdrav vyřídila a taky pozdravuje!!

      Vymazat
  12. ...a to se mi líbí, jak si ty naše děti vůbec nekladou malé cíle...:o) Dort vypadá úžasně!
    Hezký večer Janičko! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Heli, tak ty tvoje děti mají trochu vyšší cíle...:-) Taková Amerika by se mi moc zamlouvala. pa hezký den!

      Vymazat
  13. Božský dort, šikovný syn a úspěšná dcera. Co víc si přát:-))papa a hezký týden Jani. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky, to je krásná chvála! pa a hezký den:)

      Vymazat
  14. Jani, díky za recept. Dneska byl k snídani /jak na Nový rok, tak po celý rok, že/ a je vynikající, takový mokřejší uvnitř a to můžeme. Určitě bude repete. Tak hodně zdraví a štěstí v roce 2014!

    OdpovědětVymazat