13 komentářů
  1. Právě jsem obdivovala u Tebe na Fleru! Ten látkový košík Striped budu asi nutně potřebovat, pošlu email!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to věci jsou úžasné a když jsem na fléru procházela tvůj obchod - Luky říkal že ty polštáře s diamanty jsou moc krásný :-)
    měj se krásně a ten náhrdelník asi bude muset být můj :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Paaani Janka robíš také krásne veci, maš zlaté ručky, veľmi dobrý vkus a fantáziu. Inak ručku si šetri, nejde o lekara ale tvoj dôležitý úd.
    Ja som dopadla veeeeľmi špatne, tak aspoň ty maj sebazáchovu :-)) A s tým mraziskom na okne si ma riadne šokla. U nas ešte ani náznak :-) Maj sa krásne a opatruj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery, ty jsi hodná, ruku šetřím jak to jde:-) ale to víš.....Ježíš, a to je mi líto, že máš problémy, doufám, že ne moc velké! Tak pa a taky se opatruj:-)

      Vymazat
  4. Janičko, košíky i bižu jsou překrásné, nádherné kousky, ale opatrně na tu ruku, ať si stonání neprodloužíš....
    Jo, a z té Austrálie mi pošli alespoň pohled,jo :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jano, opět jste mě potěšila. Věřím že australskou atmosféru jste nasála přes drát, je to cítit z blogu, z těch pár řádků a je toho na rozdávání!
    Košíky jsou super, pruhy s těmi trojuhelníky jsou vtipnou kombinací. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno, moc děkuji i za krásný komentář :-) Tahle kamarádka mě vždycky nabije hrozně pozitivní energií...škoda, že je tak daleko....A košíky už mají novou majitelku, z toho mám taky velkou radost!

      Vymazat
  6. Jani wow, ten koš je překrááásnýýý! I styling - ručníky, sukulent, jsi úžasná! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko, nádhera .... holka, ty máš "zlatý ručičky" !!!! Marki

    OdpovědětVymazat