7 komentářů
  1. Ahoj Jano, tak fix na porcelán - to slyším poprvé. Třeba na té první fotce to vypadá fakt dobře. A taky je super ten Tvůj stolek z minulého příspěvku. Hezký týden. Slávka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, já už na tohle někde narazila a moc se mi to líbí. Budu o tom přemýšlet! Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá fakt dobře a tváří se to i jednoduše - díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  4. Paaaani Janka, veď Ty si hotový umelec, to sa ti ozaj podarilo ( ako aj všetko u teba) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,
    krásné fotky plné inspirace, už se moc těším na ty tvoje ...... o fixu na porcelán slyším poprvé, budu se po něm muset poohlédnout .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani, blogy jsem teď o víkendu zanedbala a jak koukám, přišla jsem o hodně! Malovaný černobílý porcelán je rozhodně můj šálek kávy! A ten Tvůj nový stoleček no wow!!! Skvěá nápad a ještě lepší provedení, kochám se;-)

    OdpovědětVymazat