20 komentářů
  1. Tak já v Opletalce pracuju a myslíš, že jsem se tam pro něco orientálního někdy stavila? Ne.) Taková já jsem ostuda, zkusím dnes:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky...
    děkujeme za tip. Můj muž miluje sýry a právě z takových prodejen.
    Přeji fajn pátek, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Tvé příspěvky o jídle jsou "nejslintavější" (moc se omlouvám za ten výraz, ale je to myšleno nejmaximálněji v tom dobrém!) na světě!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. v Brně jsme tam častými zákazníky.ať už jen pro nás k vínečku,nebo i pro návštěvy koupíme několik druhů různě starého sýra,který nakrájíme na tácek s olivama a ovocnýma hořčicema.nejlepší je hrušková a melounová.jsou skvělé a kdo jednou okusí příště musí koupit zase :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tak tam asi necháme peněz..., díky za tip!
    A dnes jsem otevřela zářijové Marianne bydlení a s radostí si přečetla článek o vašem bydlení - prostě nádhera! Tvůj blog mne hrozně moc inspiruje a fotky jsou dokonalé! Díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tak konečně DNES jsem si koupila Marianne Bydlení, jsem nadšená, listuji, prohlížím, závidím :-). Ty máš tak KRÁSNOU zahradu!!! Musím k Tobě někdy na radu :-) Měj se fajn a hezký víkend! Úplně jsem zapomněla na dnešní příspěvek o sýrech. O té sýrárně jsem slyšela, někdy tam zajdu. Sýry miluji! Pa Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, ty mi nemáš co závidět, máš také nádhernou zahradu a bydlení...s úžasnou atmosférou:-)

      Vymazat
  7. Jani, my jsme taky "sýroví" .... mňam .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Janičko!
    ...proč já si něco takového prohlížím a čtu v tuhle hodinu...Díky za typ, ráda ho využiju. Sušené olivy si kupuji u nás v italském krámku a jsou moc mňam :o)
    Posílám pozdravy, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Jani, no mňam! Ještě jsi zapomněla na sušená rajčata, po těch se můžu utlouct:-). Jeden čas jsem parmazán vůbec nejedla, ale teď mi mamka přivezla podobný sýr ale ovčí ze Španělska a mohla jsem se utlouct. Doporučuji Grand Moravii a salám Fuet, áááááách:-D. Měj se hezky, paa

    PS: Krásně naaranžováno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, sušená rajčata taky miluji, ale zrovna doma nejsou....A ta sýrána má sýry od Gran Moravia a jsou fantastické!!! měj se taky hezky Šári:)

      Vymazat