27 komentářů
  1. Jani, já opřené .... a ty tvoje na těch starých dveřích vypadají úžasně ..... gratuluju moc k článku v MB ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Jani moc zdravím a gratuluji,
    miluji staré dveře a okna, měla bych opřené všude možně...chi chi, momentálně sháním šprušlíkatá okna a nějaké super dvoukřídlé dveře, mám roupy..chi chi a v hlavě nový plán...
    Dalo mi fušku, hrozně se mi líbí staré vysoké okenice, u nás nesehnatelné, nebo náznak něčeho, ale nekřesťansky drahé, sehnala jsem vysoké lamelové dveře 242cm, mám radost, tak jen co dojdou budu řádit.
    Krásný den Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc zvědavá, co s nimi podnikneš:) A ty okenice jsou krásné, když je místo je jen tak někde opřít....romantika jako v Provance:)) hezký den Zuzko!

      Vymazat
  3. Co bych za to dala kdyby se mi doma válely staré dveře!! Krása, Jani!
    Gratuluji k MB!! Ač jsem nic neviděla a zřejmě ani neuvidím :-( Nedáš pak článek na blog? Pro nás "přespolní" :-)
    A e-shop??? Jak to že nic nevím ??? Kudy a kam?
    Měj se krásně letně! Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, moc děkuji a článek v MB myslím bude na jejich webovkách, ale asi až za měsíc, až nebude aktuální toto zářijové číslo ... Jinak já ho dát na blog nemůžu, jsou na to autorské práva...možná jenom něco ofotit, uvidím. Jinak k mému e-shopu. Je to zatím takové mimino, ten zrovna na něj nemám moc čas a chci ho hlavně rozšířit. Ale koukni Arsdecor.cz:-)) pa a hezký den

      Vymazat
  4. Super! Mě se líbí opřené, ale vzhledem k nedostatku místa bohužel nemůžu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase málo zdí, dole chci raději prázdné a v podkroví jsou šikmé....tak na podlaze místa dost:)

      Vymazat
  5. Super nápad! To místo mi schází taky, hned bych si něco podobného udělala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni díky, a zeď je taky dobrá, když umíš zaťukat hřebíčky:-)

      Vymazat
  6. Jani!Tak v tom vedru letím do města.. na stánku rychle prolistuji Marianne bydlení.. nic, ale já věřím, že to tam JE!.. kupuji a splavená letím zpátky, prolistuji.. koukám.. srpnové číslo! Vracím se k Tobě na blog... a pozorněji čtu: ZÍTRA ZÁŘIJOVÉ.. AHA! No tak budu mít obě vydání .-) je to super časák, takže není co řešit, nevadí, že jsem se po hromadách časopisů doma - rozhodla již nic nekupovat :-)) Ty dveře slouží pro umístění obrázků.. fotografií.. nádhera! Asi se budu opičit až doděláme Privát café... :-)Krásný den :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě pobavila:)) Tak snad to dnes vyjde! krásný den i tobě:-)

      Vymazat
  7. vypadlo mi tam sloužící... cíí.. :-) Ty přece víš.. nač slouží hahááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  8. Skvely napad, uzasne provedeni a naprosto stylove fotografie! Rada se kocham tou Vasi krasou a obdivuji Vasi fantazii. At se dari...

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, ty všechno umíš tak krásně "prodat"...moc pěkně píšeš, super fotíš.........doma mám taky málo místa,obrázky se mi povalují,kde se dá....a v celém bytě visí jen dva v chodbě. Krásný nápad. Měj se hezky, mail pošlu. E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsi zlatičko, jak mě chválíš...:)) Měj se krásně, už jsem odpověděla:-))

      Vymazat
  10. Opat jedna velmi vydarena recyklacia. O zatlkani a vrtani dier mi ani nehovor, tiez je to na dlhooooo. Na chladnicke sa plni zoznam s vecami, ktore by mal manza urobit, uz je tam od juna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to i u nás...dost věcí jsem se sama naučila, ale je fakt, že třeba vrtačku nemusím.pa Rendi!

      Vymazat
  11. Jani nádhera ! Přiznám se, že chuť nainstalovat staré dveře jsem měla i já v paneláku a vytvořit tak pocit, že byt nekončí ...ještě pokračuje tajemstvím za dveřmi :o) zvolila jsem v tom místě pracovní kout, v bytě musí být člověk hodně praktický.
    Líbí se mi i ten kontrast starých dveří a černobílých fotografií velkoměsta, zvláštní :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, máš opravdu krásné dveře! Taková galerie, která lze obměňovat je fakt super. A obrazy u nás...spíš grafiky, je jich tu fakt dost, pověšených i opřených. U nás je to tak, že něco je opřené i několik let, než si to o své místo tak nějak řekne :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Neskutečná míra vkusu. Naprosto se kochám a hltám a hltám.... Krásné typy a rady, super, fantazie.... Díky!

    OdpovědětVymazat
  14. My teda na baráku máme celkově 16x plastové dveře a musím říct že někdy je to otevírání a zavírání už pěkná nuda. Chtěli jsme si postavit velký barák ale nedošlo nám nějak, že se o to budeme muset také pěkně blbě starat. No příště raději budu bydlet v bytě.

    OdpovědětVymazat
  15. Další dveře mohou být vlastně takovou pojistkou, kdyby se vám nedej bože rozbily dětské zábrany, víte? Jasně, nikdo to nechce přivolávat, ale nikdy nevíte kdy se třeba zlomí laťka a nebo něco takového, že? A jak moc se vám vlastně líbí v práci kterou děláte?

    OdpovědětVymazat