20 komentářů
  1. Janí, máte nádherné fotografie a určitě se Vám nyní příjemně odpočívá v tak kouzelném prostředí:o) Ať se máte krásně v tomto Vašem ráji.... Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, moc děkuji za krásný komentář a přeji ať se taky máte krásně:)

      Vymazat
  2. Jani, krásná pohoda. Vidím,že ubrus sis vybrala a je super:-). Pěkný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, ubrus jsme si koupila už loni ve výprodeji v Ikea a nějak jsem na něj zapomněla...Hezkou neděli:)

      Vymazat
  3. Nadherne, hned bych si k vam prisla posedet. Uzijte si prima vikend

    OdpovědětVymazat
  4. To se někdo má:-)))))...krásný relaxační koutek v tomhle vedru opravdu přijde vhod. Krásné dekorace a moc svěží ubrus.
    Tak příjemné posezení v tropickém víkendu. Užijte si to ve stínu:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, užívám si stínu a mohlo by sprchnout....hezkou neděli pa:)

      Vymazat
  5. Po ranni snidani v zakouti, se na odpoledni siestu presunuju sem ;-) Krasny vikend, Jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na přesun máme několik dalších možností, stromů dost:-) Krásnou neděli Aný!!

      Vymazat
  6. Janičko, vykouzlila si parádní zákoutí, ta svěžest, příjemný chládek dýchá z každé fotky.
    S chutí jsem si přečetla tvoji reportáž z dovolené. Fakt nádhera!
    Moc tě zdravím a přeji hezké odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, moc tě taky zdravím a přeji krásnou neděli:)

      Vymazat
  7. Jani, krásné posezení a zahrada, která nemá chybu! Taky jsem dnes proseděla den ve stínu ořechu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, pod ořechem je taky dobře....já jsem včera ze stínu nevylezla, pak jsem se přesunula pod jabloně. už by mohlo sprchnout...

      Vymazat
  8. Jani, moc povedené, jste mi opravdu velkou inspirací. VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, mám z toho velkou radost .... a budou nějaké ukázky z vašeho tvoření a proměn? Ráda bych se za vás pochlubila u mě na blogu, kdybyste svolila:-)))))

      Vymazat
  9. Krásné zákoutí :-) jsem tu dnes poprvé a vím, že se budu často vracet na návštěvu pro kpokochání, relaxaci i inspiraci :-) Jani, nádhera :-)

    OdpovědětVymazat