14 komentářů
  1. Jani, tak tady bych si dovolenou dokázala představit:-)....strašně se těším na prázdniny:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, viď já taky ...to by byla idylka:)

      Vymazat
  2. Ach, můj dům snů :-)
    Právě se místo učení se na státnice zaobírám postátnicovou odměnou v podobě dovolené u moře :-) Tohle je víc než inspirativní! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude krásná odměna za tu práci...tak ať dobře vybereš dům snů!

      Vymazat
  3. Uchvátila ma stena z kameňov, hneď by som si odbehla na "prázdniny" aspoň na dva týždne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendi, já taky ... nejlépe na 2 měsíce:-)

      Vymazat
  4. Jani ten výhled je parádní...jedu! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Miši, je to nádhera a sny se mají plnit, ne? :)

      Vymazat
  6. Za mě ta modrá dlažba, ta je nejvíc!!! Je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá ta místnost je nesmírně pozitivní, dlažba je úžasná a to moře v zádech a před zády:-)

      Vymazat
  7. Jé, okamžitě bych se tam chtěla ocitnout. Nádherné fotky. Jano, i ty předešlé Tvoje krabičky jsou super. Dnes je krásně. Tak hurá ven. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávi, já taky a děkuji za pochvalu. Zatím jsem u počítače a honím pracovní resty...ale ven půjdu odpo!!! měj se také krásně pa

      Vymazat