12 komentářů
  1. No pane, to je nádhera:-))),podzimní,ale moc hřejivá.Moc se ti to Jani povedlo. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, díky, po té chřipce potřebuji kolem sebe hřejivé věci :-) Jana

      Vymazat
  2. Jani, krása - a ty inspirace taky nejsou marné.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Věruš, ty inspirace se mi taky líbí, nějakou dřevěnou mísu bych si ráda pořídila. Měj se pěkně. Jana

      Vymazat
  3. Severský minimalizmus sa mi tiež veľmi páči a už dlhšie hľadám srnčie zhody. V hlavnom meste v lese by som márne hľadala, že? Zaujalo ma aj to drevenné skoro rozpadlé korýtko, nádhera. Krásne inšpiratívne fotky. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že ve městě parohy těžko...možná tak na mužských :-) měj se pěkně Jana

      Vymazat
  4. Jani, ja žasnem nad tou prvou fotkou, klobúk dolu, veľmi sa mi to páči, ale aj ostatné dekorácie sú krásne :-)... no fakt, to prírodné korýtko - bez slov :-)
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky za pochvalu, korýtko se trochu rozpadá, snad přežije. Měj se pěkně Jana

      Vymazat
  5. Zdravím Jani, paráda...o tom umístit někam k nám domů parohy už taky dlouho uvažuju (teda ve vší počestnosti :-) ) , dokonce na ně mám už i nápad...teď jen přemluvit rodiče aby mi je dali :-), ale dostalo mě to použití starého stínidla...super nápad! Díky za velmi zdařilou inspiraci, ale to tu tady najdu vždycky! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, to jo - parohy hlavně neumístit na manželovu hlavu:-), ty moje parohy jsou vlastně mého muže, ale ty si našel dobrovolně...:-)) Měj se prima Jana

      Vymazat
  6. Ahoj Jano, máš na to úžasnej cit, krásně jsi to nadekorovala. Je až neuvěřitelné, jak krásně působí pár obyčejných věcí z přírody. Slávka

    OdpovědětVymazat