9 komentářů
  1. Janičko, super nápad, děkuju za inspiraci ...............Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, mně se to taky moc líbí, jedu shánět černý papír....Jana

      Vymazat
  2. Originální a přitom tak jednoduché:-))...i to I love you....si tam umím představit:)))) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. P.S.....tento krásný blog jsem si dovolila dát mezi mé oblíbené:)...těším se další příspěvky.E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší!!!! Děkuji a měj se krásně Jana

      Vymazat
  4. Janičko, před pár dny jsem vám to tady prošmejdila a fakt jsem si užila! Jak inspiraci od vás, tak tu odjinud!
    Zase se zastavím, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Heleno, děkuji a zastavte se budu moc ráda. Už jsem koukala na váš blog - ta Itálie!!!! :-)) krásné dny

    OdpovědětVymazat
  6. WAU, wau...super a tak jednoduché, len na to prísť :-))Ďakujem za inšpiráciu. Mery.

    OdpovědětVymazat