10 komentářů
  1. Ahoj Jani, říkáš, že nevíš který je hezčí.
    Jsou krásné oba dva.
    Mě by ladil ten bez modré barvy.......
    Myslím, že se ti moc, moc povedly. Jsi šikula.
    Měj hezké dny. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, moc děkuji za pochvalu :-)) Taky krásné dny.

      Vymazat
  2. Jani,
    já jsem věnečková, takže ti trošičku závidím, že máš takový krásný materiál doma.
    My teprve zahradu budeme budovat a tak stále chodím s nužkami a lovím kde se co dá ;-)
    Tobě se oba věnečky moc povedly , mě se líbí oba , i když já jsem spíš pro jednoduchost, takže ten bez modrých kvítků je můj favorit :-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilči, určitě se také brzy dočkáš materiálu ze své zahrádky.. naštěstí v přírodě nebo i u sousedů :-)) je ho dost. Měj se taky krásně.

      Vymazat
  3. Ahoj Jano, krásný výtvory a ten žebříček je taky super. Taky už se těším na víkendové tvoření. Hezké dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, krásně si to tvořeníčko užij a pak nám ho ukaž :-)) měj se hezky. Jana

      Vymazat
  4. Janičko...vyrobila jsi nádherné věnečky...jeden hezčí než druhý.
    Přeji ti príma víkend Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc děkuji za pochvalu, taky si užij víkend :-)) Jana

      Vymazat
  5. Janka venček je krásny a ďakujem za inšpiráciu s tým rebríkom, mne sa totiž na dvere nedá venček pripevniť ale keď tam opriem takýto rebríček bude to vyzerať krááásne , už sa na to teším :))) pekný víkend Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, jsem ráda, že jsem tě inspirovala :-)) přeji také krásný víkend Jana

      Vymazat