5 komentářů
  1. Zdravím Jani, taky mám natírání jako relax :-),moc pěkné inspirace, tak doufám, že se podělíš o výsledek? Já mám na víkend trochu jiné plány... ale přeji ať to jde pěkně od ruky! Krásný prodloužený víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci, když se to povede, tak se podělím...:-)) Ať ti tvé plány na víkend vyjdou a měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jano, bílá kuchyň je krásná, nikdy se neokouká a nabízí tolik možností ke kombinacím! Dobrá volba. Já sama bych se do tak velkého natírání asi nepustila, takže máš můj obdiv a ať se to podaří:-) Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavlíno, moc děkuji, snad to zvládneme :-)) Jana

      Vymazat
  4. Pro bílou barvu v kuchyni mám obrovskou slabost. Nelíbí se mi takové ty přehnaně barevné. To pak vypadá jako karneval a ne jako kuchyně. Všechno hezky jednoduché a čisté. Taky by se mi líbilo mít zařízenou i svou kuchyň. Například na novou linku teď ale bohužel není dostatek peněz, takže si o něčem takovém zatím můžu nechat jen zdát.

    OdpovědětVymazat