10 komentářů
  1. Super nápad, díky za tip! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta látka s puntíky?!? Úžasná!!! Čeká mě náročný den, ale když jsem mrkla na vaše fotky, úplně mě to nabilo energií. Díky vám!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za milou návštěvu a krásný komentář u mne na blogu!!Lapač opravdu funguje,první jsem dělala pro sebe,protože se mi zdály zlé sny:-(
    Kamínky jsou úžasné i nápad s dominem,to by jsme mohli s Tadeáškem také zkusit!Posílám pozdrav!!

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, děkuji také za návštěvu a lapač si také vyrobím, zlé sny přijdou občas na každého:-((( Mějte se moc krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, jestli ještě bude o prázdninách chvilka, taky to s dcerou zkusím. Oblázků máme velké zásoby.:-) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem dominem inspirovala k tvoření s dětmi. Tak ať z toho mají vaše děti i vy radost :-)) Jana

      Vymazat
  6. Kamarádka je taky takovýto kreativní typ člověka. Proto jí plánuju koupit z https://www.piskohrani.cz/darkove-poukazy/ dárkový poukaz na barevný písek. Přijde mi to totiž jako zajímavá věc se kterou se dá tvořit.

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je dost zajímavý nápad. Myslím si, že něco takového bych klidně mohla zkusit s dětmi. Už dlouho jsme společně něco nezkoušeli vytvářet. Myslím si, že toto by je mohlo bavit. Budu se muset podívat, ale myslím, že nějaké akrylové barvy tu máme a pěkných kamínků máme na zahradě a kolem domu spoustu. Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat