9 komentářů
  1. Jani, stodola je pěkná a i ten život..K té lampě bych brala i to křeslo. Vaše fotky jsou krásné a asi i vzpomínky. Hezký den. Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, moc děkuji za milý komentář. Taky hezký den Jana

      Vymazat
  2. Ahoj. Jani moc te zdravime blog je skvělý :)))))) holky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé holky, tak to jsem ráda, že píšete!! proto jsem si taky komentáře uvolnila, abyste se sem lépe dostaly :-)) Tak se mějte a pište!!!

      Vymazat
  3. Milá Jani,
    dokonale jsem se tu u tebe zasnila. Toskánsko miluju a shodou okolností jsem si včera pouštěla můj oblíbený film Pod toskánským sluncem. Tak ses mi báječně trefila krásnýma fotkama do noty!
    Brzy na viděnou na našich blozích ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, moc děkuji za milý komentář a ten film mám taky moc ráda :-)) Jana

      Vymazat
    2. Jani, tak to mám velkou radost. Ráda jsem tě poznala a těším se na další blogová shledání.
      Fandí Vivi ;-)

      Vymazat
    3. Díky moc Vivi, měj se krásně :-))

      Vymazat
  4. Naprosto úžasné fotky, hned by jsem tam opět vyrazil. Taky tam rád jezdím.

    OdpovědětVymazat