9 komentářů
  1. Zdravím Jani, díky za pochvalu našich schodů a já musím pochválit ty tvé a ty dekorace jsou parádní, moc se ti to zákoutí povedlo a ta první fotka je úžasná. Krásné letní dny přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, díky moc a také přejí krásné letní dny. J.

      Vymazat
  2. Jano, ty nazdobené schody vypadají hodně dobře. S těma chlapama to mám podobný - už i ten malej to od nich chytá. A s tím bazénem v Provence jsi mne dostala. Sním o Provenci, kde jsem byla naposledy za svobodna a neznám lepší místa. Jela bych tam hned. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slávi, jo Provence to je sen...:-)), tak ať se ti povede tam zase brzy odjet. J.

      Vymazat
  3. Jani krása...a zkus to postupně..nech tam jeden košík a dělej jako že nic a až si zvyknou tak přidej další...musíš postupně :-) tedy aspoň u nás to funguje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, díky za radu :-)) je to všude stejné...měj se krásně J.

      Vymazat
  4. Naprosto souhlasím s Lucií - první fotka je nejkrásnější. Jste šikovná!!! Koukám, usmívám se, mám radost! Díky vám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Roso, díky moc za pochvalu. Měj se taky krásně. J.

      Vymazat
  5. Nám vedou do podkroví klasické schody. Taky jsme mysleli, jestli nezvolíme točité, ale máme na ně místa dost, tak jsme se rozhodli pro klasické. Líp se po nich nosí věci :-) . Pořád něco přesouváme sem a tam a ladíme, co kde bude. Taky mi manžel konečně zadělal plissé rolety na střešní okna , které jsem obejdnala, ani nechci říct kdy už :-D .

    OdpovědětVymazat