8 komentářů
  1. Zdravím Jani, díky za pochvalu našich schodů a já musím pochválit ty tvé a ty dekorace jsou parádní, moc se ti to zákoutí povedlo a ta první fotka je úžasná. Krásné letní dny přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, díky moc a také přejí krásné letní dny. J.

      Vymazat
  2. Jano, ty nazdobené schody vypadají hodně dobře. S těma chlapama to mám podobný - už i ten malej to od nich chytá. A s tím bazénem v Provence jsi mne dostala. Sním o Provenci, kde jsem byla naposledy za svobodna a neznám lepší místa. Jela bych tam hned. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slávi, jo Provence to je sen...:-)), tak ať se ti povede tam zase brzy odjet. J.

      Vymazat
  3. Jani krása...a zkus to postupně..nech tam jeden košík a dělej jako že nic a až si zvyknou tak přidej další...musíš postupně :-) tedy aspoň u nás to funguje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, díky za radu :-)) je to všude stejné...měj se krásně J.

      Vymazat
  4. Naprosto souhlasím s Lucií - první fotka je nejkrásnější. Jste šikovná!!! Koukám, usmívám se, mám radost! Díky vám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Roso, díky moc za pochvalu. Měj se taky krásně. J.

      Vymazat