4 komentářů
  1. pěkné fotečky já také ŽÁDNOU VÁZU nikdy nemůžu najít:( a nemohla bys dát receptík na tu třešn'ovou marmeládu mám jich asi 1000kg :( je dobré skombinovat s rybízem?? toho mám asi 999kg :) díky ACA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ačo, já mám taky třešní asi 2tuny :-)) Jinak jsem tu marmeládu dělala dle návodu na Quittinu 3:1, ale jelikož nemám váhu,tak dělám všechno od oka :-))píšou, že na kilo ovoce dát 350g cukru,1 Quitin, já jsem ještě dala navíc lžičku kys.citr. nebo můžeš dát i citron. S rybízem si myslím by to mohlo být moc dobré, protože ten je kyselý sám o sobě. Tak to zkus (mně se urodil rybíz tak na malý koláč) a pak mi dej vědět, jak se to povedlo:-)) pa Jana

      Vymazat
  2. Ty fotky se zrcadlem jsou nádherný. To zrcadlo je úžasný. Hezký víkend. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávi, díky moc za pochvalu, zrcadlo dělal muž, tak mu to vyřídím :-)) Taky krásný víkend. pa Jana

      Vymazat